Fəxrİ lövhə

Elmlər doktoru - 3 nəfər
Fəlsəfə doktoru - 16 nəfər
Professor - 1 nəfər
Dosent - 8 nəfər
Əməkdar müəllim - 2 nəfər
Baş müəllim - 43 nəfər

Xüsusi menyu

TƏQVİM

< Dekabr 2017 >
Bz Ç Ç Cm C. Ş Bz
        1 2 3
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

KEÇİDLƏR

 

adpu1

SOSIAL ŞƏBƏKƏLƏR

TƏRCÜMƏ ET:
English Russian
Bazar ertəsi, 04 Dekabr 2017

YUNUSOV ƏLƏHMƏD SADƏDDİN OĞLU

PDFÇapEmail

ADPU-nun Şəki filialında xidmət şöbəsinin müdiri, müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1942-ci ildə Şəki şəhəri 25-ci rayon S.M.Əfəndiyev küçəsi dalan 3 ev 2 də anadan olmuşdur. 1960-cı tədris ilində Şəki 11 nömrəli orta məktəbi bitirmişdir. 1962-ci ildə M.Əzizbəyov adına 'Qırmızı Əmək Bayrağı' ordenli Neft-Kimya İnstitutunun 'Energetika' fakültəsinin Elektrik şəbəkələri və sistemləri' üzrə Elektrik mühəndisi üzrə, 1968-1970-ci illərdə Şəki Elektrik Şəbəkəsində növbətçi mühəndis vəzifəsində işləmişdir. 1970-ci ildə Şəki 43 №li texniki peşə məktəbində müəllim işləmiş, sonra tədris və istehsalat işləri üzrə direktor müavini, 1983-1991-ci ildə Təhsil Nazirliyinin əmrinə əsasən direktor vəzifəsində işləmişdir. 1995-ci ildə Azərbaycan Dövlət Təhsil Nazirliyinin əmrinə əsasən Lemnqraq 'Ümumittifaq mühəndis müəllimlərin ixtisasartırma kursuna iki aylıq kursda olmuşam. 1995-ci ildə Azərbaycan Təhsili Nazirliyinin əmrinə əsasən mənə 'Ali' dərəcəli müəllim adı verilmişdir. 1997-ci ildə Azərbaycan Dövlət Universitetində İnzibati və təsərrüfat işləri üzrə direktor müavini vəzifəsində, 2000-ci ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda təsərrüfat müdiri işləmiş və hal-hazırda da həmin vəzifədə işləyir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
Ali, 1968-ci ildə Azərbaycan Neft-Kimya İnstitutunun 'Energetika' fakültəsini bitirmişəm.

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1968-1970-ci illərdə Şəki Elektrik şəbəkəsində növbətçi mühəndis;
1970-1997-ci illərdə Şəki 43№li texniki peşə məktəbində müəllim, tədris və istehsalat işləri üzrə direktor müavini;
1983 -1991-ci illər 43li № texniki-peşə məktəbinin direktoru;
1997-ci ildə BDU-nun Şəki şöbəsində 'İnzibati və təsərrüfat işləri üzrə direktor müavini;
2000-ci ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda təsərrüfat müdiri. Hal-hazırda da həmin vəzifədə çalışıram.
4 iyul 1983-cü il tarixdən tədris istehsalat işləri üzrə direktor müavini təyin edilmişəm.
9.09.1968-ci ildə Şəki şəbəkə rayonuma növbətçi mühənis;
2.09.1970-ci ildə Şəki 43№li texniki-peşə məktəbinə elektrik qazı qaynaqçıları qrupuna Xüsusi texnologiya və materialşunaslıq fənləri üzrə müəllim vəzifəsinə təyin edilmişəm.
05.07.1983-ci ildə Dövlət Texniki peşə Təhsili Komitəsinin 4 iyul 1983-cü il tarixli 155 №li əmri ilə 4 iyul 1983-cü il tarixdən tədris istehsalat işləri üzrə direktor müavini təyin edilmişəm.
21.06.1991-ci ildə Tədris istehsalat işləri üzrə direktor müavini- Azərbaycan Respublikası Xalq Təhsili Nazirliyinin 20.06.1991-ci il tarixli 11/510 №li əmrinə əsasən 19 iyun 1991-ci il tarixdən Şəki 43№li TPM-nə müvəqqəti olaraq direktor təyin edilmişəm.
03.10.1991-ci ildə Azərbaycan Respublikası Xalq Təhsili Nazirliyinin 01.10.1991-ci ildə tarixli 11/819 №li əmrinə əsasən 02.10.1991-ci il tarixdən məktəbin direktoru təyin edilmişəm.
15.11.1997ci ildə Bakı Dövlət Universiteti Şəki filialının inzibati və təsərrüfat işləri üzrə direktor vəzifəsinə təyin olunmuşam.

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ



ŞİRƏLİYEVA SEVİL ƏHMƏD QIZI

PDFÇapEmail

müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1951-ci ildə Şəki şəhərində anadan olub.1959-1969-cu illərdə Şəki şəhər 11N-li tam orta məktəbdə oxuyub.1970-1775ci illərdə V.İ.Lenin adına Azərbaycan Dövlət Pedaqoji İnstitunda 'İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası fakultəsində təhsil alıb. Təhsili Ali, 1975-ci ildə V.Lenin adına Azərbaycan Dövlət Pedaqoji İnstitutunu bitirmişdir. Subaydır.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI


+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1969-cu ildə Şəki şəhərində Tikiş fabrikində tikişçi
1973-cü ildə M.Qorki 10 nömrəli tam orta məktəbdə 'Uşaq birliyirəhbəri, ibtidai sinif və tarix müəllimi
1985-cü ildə AMİ-nin Şəki filialında 'İbtidai təlim' sonra 'Tərbiyə kabinetinin müdiri
2000 -ci ildən AMİ-nin Şəki filialında 'Bakalavr' pilləsində müəllim və 'Əlavə təhsilə xidmət kabineti'ndə metodist

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ
Təhsil sistemində Əlavə təhsil sistemində 'Sifariş-tələb-təklif' xidmətlərinin təşkili və aktual problemləri.
Kurikulum, təlim strategiyası və qiymətləndirilməsinin metodikası və aktual problemlər.

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
30 iyun 2004 'Öyrədənlərin öyrədilməsi' proqramı üzrə 'Fəal və interaktiv təlim metodları' mövzusunda təlim kursu-dinləyici
1 dekabr 2006 'Həyatı bacarıqlara əsaslanan təhsil' mövzusunda təlim kursu-dinləyici
2007-ci il 'Öyrədənlərin öyrədilməsi' proqramı üzrə 'Addım-addım uşağa istiqamətləndirilmiş proqramının təşkili' kursu-dinləyici
4 0ktyabr 2010 'Yeni fənn kurikulumlarının tətbiqi ilə əlaqədar 'Öyrədənlərin öyrədilməsi 'kursu-Öyrədən statusu
13 iyun 2011 Yeni fənn kurikulumlarının tətbiqi ilə əlaqədar' Öyrədənlərin öyrədənii 'kursu - 'Təlimçi sertifikatı'
13 iyul 2013 'Şəki məktəbəqədər təhsil müəssisələrində 'İnkluziv təhsilin inkişafı layihəsinin ' Ali təhsil komponeti çərçivəsində 'İnkuliziv Təhsil üzrə Ali təhsil müəssisələri hazırlanmış kurs' dinləyici sertifikatı

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ
1.Ana dili dərslərində şəkil üzrə işlərin təşkili.Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri
2.Lüğət ehtiyatının zənginləşdirilməsi təcrübəsindən.Şagirdlərdə yaradıcı təfəkkürlərin inkişaf etdirilməsi. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri
3.İbtidai sinif şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi yolları. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri
4.Bir müəllim tanıyırıq.Şəki təhsili qəzeti
5.Yaradıcılıq eşqi ilə.Şək təhsili qəzeti
6.Ailədə uşaqların məktəbə hazırlanması.'Müasir tərbiyə sistemini vəziyyəti:axtarışlar, proqramlar, təkliflər' mövzusunda Respublika konfransı (bakı,19-20 dekabr 2014)
7.Yeni təlim texnologiyaları dərslərdə.Müəllimlər üçün metodik vəsait.Şəki 2007.AMİ-nin Şəki filialı 2007.
8.Şəki təhsili bu gün.Qabaqcıl məktəblər, yaradıcı müəllimlər (ikinci kitab) Şəki 2014
9.Əlavə təhsilə aid modul:Ailədə uşaqların məktəbə hazırlanması.AMİ Şəki filialı



SALAMOVA AYGÜL ELXAN QIZI

PDFÇapEmail

müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
Salamova Aygül Elxan qızı 29 avqust 1989-cu ildə Şəki şəhərində anadan olmuşdur. 1996-cı ildə Şəki şəhər 10 saylı orta məktəbin 1-ci sinfinə daxil olmuş, 1997-ci ildən Şəki şəhər 18 saylı orta məktəbdə təhsil almış və 2007-cı ildə həmin məktəbi bitirmişdir. 2009-cu ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun 'Təhsildə sosial-psixoloji xidmət' ixtisasına daxil olmuş, 2013-cü ildə bitirmişdir. 2013-cü ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun 'Təhsildə sosial-psixoloji xidmət' ixtisası üzrə magistr pilləsinə daxil olmuş, 2015-ci ildə bitirmişdir. 2015-ci ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialında əmək fəaliyyətinə başlamışdır. Hal-hazırda ADPU-nun Şəki filialında 'Ümumelmi fənnlər' kafedrasında müəllim vəzifəsində çalışır.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
Ali, 2013-cü illərdə AMİ-nin Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisası üzrə bakalavr pilləsini bitirmişdir.
2015-ci ildə AMİ-nin Təhsildə sosial-psixoloji xidmət ixtisası üzrə magistr pilləsini bitirmişdir.

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
2015-ci ildən ADPU-nun Şəki filialı 'Ümumelmi fənlər' kafedrasında müəllim vəzifəsində çalışır.

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ
1. Ailə həyatına psixoloji hazırlığın zəruriliyi. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi. №1. Bakı, Mütərcim, 2015-392s.
2. Kütləvi kommunikasiya vasitələrinin ailə münasibətlərinə təsiri. Magistrların VIII elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, ADPU, 2015. -870s.



RAMAZANOVA KƏMALƏ ŞABAN QIZI

PDFÇapEmail

müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1986-ci ildə Şəki şəhərində anadan olmuşdur. 1993-cü ilə Şəki şəhəri 7 saylı orta məktəbin I sinfinə daxil olmuş, 2004-cü ildə orta təhsilimi başa vurmuşdur. 2005-2009-cu illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin 'Psixologiya' fakültəsində təhsil almışdır. 2009-2011-ci illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin 'Pedaqoji psixologiya' ixtisası üzrə magistr pilləsində təhsil almışdır. 2011-ci ildən Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialının 'Ümumelmi fənlər'kafedrasında müəllim vəzifəsini icra edir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
2009-cu ildə ADPU-nun 'Psixologiya' ixtisasının bakalavr pilləsini bitirmişdir.
2011-ci ildə ADPU-nun 'Pedaqoji psixologiya' ixtisasının magistr pilləsini bitimişdir.

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
2011-ci ildən AMİ-nin Şəki filialında 'Ümumelmi fənlər' kafedrasında müəllim

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ
Psixologiya

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
2010, Bakı, Qərb Universiteti. Məktəbəqədər yaş dövründə uşaq təfəkkürünün inkişaf problemi //Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 87-ci il dönümünə həsr olunmuє XV ənənəvi tələbə elmi konfransının materialları.
2011. Bakı, BDU. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda əqli keyfiyyətlərin ilkin təzahürü // XXI Əsr –Mülahizələr və Düşüncələr. Gənc tədqiqatçıların Respublika elmi-praktik konfransının materialları.
2011. Bakı, ADPU. Oyun uşaqların inkişafında mühüm vasitə kimi //Magistrlərin Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin 90 illik yubileyinə həsr olunmuş VI elmi konfransının materialları.
2011. Bakı. AMİ. Yeniyetmələrdə aqressiv davranışın təzahür xüsusiyyətləri //Doktorantların və gənc Tədqiqatçıların XVI Respublika elmi konfransı.

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ



KƏRİMOVA GÜLNAR FAİQ QIZI

PDFÇapEmail

müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
Kərimova Gülnar Faiq qızı 13 avqust 1985 – ci ildə Şəki şəhərində anadan olmuşdur. 1992 – ci ildə Şəki şəhərində 7№-li orta məktəbin 1-ci sinfinə daxil olub, 2003 – cü ildə həmin məktəbin 11 – ci sinfini bitirmişdir. 2004 – cü ildə AMİ – nin Şəki filialına daxil olmuş, 2008-ci ildə təhsilini başa çatdırmışdır. Elə həmin ildə ADPU –nun magistratura pilləsinin qiyabi şöbəsinə daxil olmuş, 2011 – ci ildə bitirmişdir. 2008-ci ildə AMİ –nin Şəki filialında operator kimi əmək fəaliyyətinə başlamışdır. 2009 – cu ildə tyutor vəzifəsinə keçmişdir. Hal-hazırda Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialında 'Ümumelmi fənlər' kafedrasında müəllim, dekanlıqda tyutor vəzifəsində çalışır. Ailəlidir iki övladı var.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
Ali,
2004-2008-ci illərdə AMİ-nin Şəki filialının İbtidai Təhsilin Pedaqogikası və Metodikası ixtisasının bakalavr pilləsini bitirib
2008-2011-ci illərdə ADPU-nun Maarif ixtisasının magistr pilləsini bitirib

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
Ali, 2008 - ci ildə AMİ-nin Şəki filialını bitirmişdir.
2008 - ci ildən AMİ-nin Şəki filialında operator kimi çalışmışdır.
2009 - 2010 - cu tədris ilindən etibarən AMİ-nin Şəki filialında tyutor vəzifəsində işləmişdir.
2012 - 2013 - cü tədris ilindən ehtibarən filialda müəllim vəzifəsində çalışır.

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ
1. Təlim prosesində məktəblilərin milli - mənəvi dəyərlər əsasında tərbiyəsi - Bakı - 2010, Pedaqoji tədqiqatlar, 'Elm və təhsil'
2. Kiçik məktəblilərin milli ruhda tərbiyəsində xalqımızın adət və ənənələri ilə tanışlığın rolu - Bakı - 2010, Pedaqoji tədqiqatlar, 'Elm və təhsil'



PAŞAYEVA ULDUZ ŞAMİL QIZI

PDFÇapEmail

Baş müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
Paşayeva Ulduz Şamil qızı 1959-cu ildə sentyabrın 14-də Şəki şəhərində anadan olmuşdur. 1966-cı ildə 11 № li məktəbin 1-ci sinfinə daxil olub, 1976-cı ildə elə həmin məktəbdə orta təhsilini başa vuraraq, Bakı şəhərində Əli Bayramov adına tikiş fabrikində əmək fəaliyyətinə başlamışdır.1977-ci ildə V.İ.Lenin adına APİ-yə daxil olub,1982-ci ildə 'Məktəbəqədər pedaqogika və psixologiya müəllimi,metodist' ixtisasına yiyələnməklə ali təhsilinii başa vurmuşdur.Ali təhsil illərində məktəbəqədər tərbiyə müəssisələrində müdir,tərbiyəçi işləmişdir. 1982-ci ildən hazırki dövrədək Şəki Şəhər Təhsil Şöbəsində məktəbəqədər tərbiyə müəssisələri üzrə inspektor /aparıcı məsləhətçi/ vəzifəsində işləyir. 1983-cü ildən MMTİ-nun Şəki Filialının ixtisasartırma kurslarında və Şəki Pedaqoji Texnikumunda dərs demişdir,2003cü ildən isə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialıda pedaqogika - psixologiya fənnləri üzrə dərs tədris edir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
Ali, 1982-ci ildə V.İ.Lenin adına APİ-nin 'Məktəbəqədər pedaqogika və psixologiya müəllimi,metodist' fakultəsini bitirmişdir.
2010 - cu ildə baş müəlllim elmi adını almışdır.

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1976 - 1977 - ci illər. Bakı şəhərində Əli Bayramov adına tikiş fabrikində tikişçi.
1977 - 1979 - cu illər Şəki Şəhər İpək İstehsal Birliyinin 2 N li filialında qeydiyatçı.
1979 - 1982-ci illər. Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində tərbiyəçi - müdir.
1982 - ci ildən halhazıradək Şəki Şəhər Təhsil Şöbəsində məktəbəqədər tərbiyə müəssisələri üzrə inspektor /aparıcı məsləhətçi/
2003 - cü ildən halhazıradək ADPU - nun Şəki filialıda Ümumelmi fənlər kafedrasında baş müəllim.

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
1999-cu ildə Açıq Cəmiyyət İnstitutu tərəfindən'This certifiesthat the above named person has successfully completed the training for the Step by Step Preschool Program'-ına dair təlimdə iştirak etmişdir.
2002-ci ildə 'Addım-Addım' proqramı üzrə əsas təlimdə iştirak etmişdir.
2003-cü ildə Step by Step Disability Initiative tərəfindən 'Has Satisfactorily Completed the Professional Development Requirements for Training on the Inclusion of Children With Disabilities' təlimində iştirak etmişdir.
2003-cü ildə Açıq Cəmiyyət İnstittutu- Yardım Fondu tərəfindən 'Addım –Addım' proqramının təlimatçıları üçün keçirilən təlimdə iştirak etmişdir.
2004-cü ildə Təhsil Nazirliyi və Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialı tərəfindən təşkil olunmuş 'Öyrədilənlərin öyrədilməsi'proqramı üzrə 'Fəal və interaktiv təlim metodları' mövzusunda xüsusi təlim kursunu keçməklə 'Fəal və İnteraktiv təlim metodları' üzrə 'Öyrədən' statusu almışdır.
2005-ci ildə 1941-1945-ci illə müharibəsinin 60 illik qələbəsinə həsr olunmuş 'Açılmamış səhifələr' elmi pedaqoji və metodiki kitabının hazırlanmasında fəal iştirakıma görə I dərəcəli diplomla təltif olunmuşdur.
2009-cu ildə 'Vətəndaş cəmiyyətinin gücləndirilməsi – Əlilliyi olan uşaqlar və ailələrinin ehtiyaclarının qarşılanması' layihəsi çərçivəsində 'Addım-Addım' və 'İnklüziv Təhsil' mövzusunda təlimdə iştirak etmişdir.
2012-ci ildə Azərbaycan Türk Özəl Liseyində 2012-ci ildə ' Microsoft Windows , Microsoft Word 2010, Microsoft Excel 2010, Microsoft Power Point 2010' proqramları üzrə təlimdə iştirak etmişdir.
2013-cü ildə 'Şəki Məktəbəqədər Təhsil Müəssisələrində 'İnklüziv təhsilin inkişafı' layihəsi üzrə 'Uşağa İstiqamətlənmiş Təlim', 'İnklüziv Təhsil', ' Fərdi Təlim Planının Hazırlanması', 'Metodistlər üçün mentorluq' təlimlərdə iştirakıma əsasən sertifikatlarla təltif olunmuşdur.

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ
2013-cü ildə 'Tərbiyə edənlə tərbiyə olunanın təlim – tərbiyə prosesində psixoloji xüsusiyyətlərinin analizi' adlı elmi tədqiqat işi.
2015 - ci ildə 'Tərbiyədə psixoloji-pedaqoji dolayı təsir priyomlarının tətbiqi' mövzusunda 1№li elmi tədqiqat işi
2016 - cı ildə 'Tərbiyədə təsir priyomlarının inkişaf etdirilməsi və onların rolu' mövzusunda 2№li elmi tədqiqat işi.
'Azər Tayms', 'Şəki fəhləsi', 'Şəki təhsili', 'Psixologiya'qəzetlərində məqalələrlə çıxışlar etmişdir.
AMİ - nin Xəbərlər Elmi Metodik jurnalında 'Uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasında ekoloji tərbiyənin rolu', həmçinin fəlsəfə dokturu, dosent N.Çələbiyevlə birgə 'İnnovativ pedaqoji prosesdə psixoloji baryerlər və onların aradan qaldırılması yolları'adlı materiallarım dərc etdirib.



ÇƏLƏBİYEV NURALI ZƏRBALI OĞLU

PDFÇapEmail

NureliQISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

Çələbiyev Nuralı Zərbalı oğlu 1959-cu il noyabr ayının 28-də Azərbaycan Respublikası Vartaşen (indiki Oğuz) rayonunun Bucaq kəndində kolxozçu ailəsində anadan olub. 1967-ci ildə Vartaşen rayon Bucaq kənd 8- illik məktəbinin I sinfinə daxil olub, 1975-ci ildə natamam orta təhsilimi başa vurduqdan sonra Vartaşen şəhər 2 N-li orta məktəbdə təhsilimi davam etdirib və 1977-ci ildə orta təhsilimi başa vurub. 1977-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji İnstitutunun Pedaqoji fakültəsinə daxil olmuş, 1981-ci ildə oranı fərqlənmə diplomu ilə bitirib. 1981-1983-cü illərdə təyinatla Vartaşen rayonunun Astraxanovka və Qarabulaq kənd orta məktəblərində müəllim, 1983-1987-ci illərdə Muxas kənd orta məktəbində tədris işləri üzrə direktor müavini, 1987-1990-cı illərdə Oğuz Rayon Təhsil Şöbəsində metodist, 1990-1993-cü illərdə isə məktəb inspektoru vəzifəsində işləmişəm. 1987-1990-cı illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin aspiranturasında 'Yaş və pedaqoji psixologiya' ixtisası üzrə qiyabi şöbədə təhsil almış, 1991-ci ildə namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək 'pedaqoji elmlər namizədi' alimlik dərəcəsi almışam. 2008-ci ildə 'dosent' elmi adına layiq görülmüşəm, 2012-ci ildə həmin vəzifəyə təkrarən seçilmişəm. 1993-cü ildə Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialında rəsmi olaraq işə dəvət olunmuş, 2000-ci ilədək orada baş müəllim, dekan, kafedra müdiri vəzifələrində çalışmışam. 2000-ci ildən əmək fəaliyyətimi Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialında davam etdirirəm. 2006-cı ildən hal-hazıradək elmi işlər üzrə direktor müavini vəzifəsində işləyirəm. Filialın 'Ümumelmi fənlər' kafedrasının dosentiyəm. Respublika Pedaqoji mətbuatında ('İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə', 'Təhsil, mədəniyyət, incəsənət', 'Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri', 'Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri', 'Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Elmi Xəbərləri', 'Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 'Təhsil' jurnalında və s.) 40-dan artıq elmi və elmi-metodiki məqaləm dərc olunmuşdur. Bundan başqa 'Məktəblərdə qabiliyyətlərin inkişafı və tərbiyəsi' (metodik tövsiyə) Bakı, ADPU, 2000, 'Psixodiaqnostika məsələləri' (dərs vəsaiti), Bakı, ADPU, 2003, 'Uşaq psixologiyası' (dərs vəsaiti), Bakı, ADPU, 2005 və 'Təhsil sistemində psixoloji xidmət: nəzəriyyə və təcrübə'(dərs vəsaiti 2 hissədə), Bakı, ADPU, 2008, 2009, 'Ailə psixologiyası' adlı fənn proqramı, Bakı, 'Müəllim', 2015 və 'Ailə psixologiyası' Bakı, 'Mütərcim', 2015 kimi əsərlərim çap olunmuşdur. 2007-ci ildə və 2013-cü ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində, 2011-ci ildə Azərbaycan Universitetində keçirilmiş Beynəlxalq, 2008, 2009, 2011, 2012 və 2014-cü illərdə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutununda, 2011-ci ildə Bakı Avrasiya Universitetində keçirilmiş Respublika Elmi Praktik Konfranslarında və 2011-ci ildə Azərbaycan Universitetində keçirilmiş Beynəlxalq Elmi Konfransda, 2012-ci ildə Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunda keçirilmiş Respublika Elmi Konfransında və s. iştirak etmiş, tezislərim çap olunmuşdur. 'Məktəb psixoloqu' və 'Psixoloq' qəzetlərində müxtəlif psixoloji problemlərə aid 30-dan artıq məqaləm dərc olunmuşdur. 2000 və 2002-ci illərdə Respublika Pedaqoji Mühazirələrində iştirak etmiş, müvafiq olaraq II və I yerləri tutmuşam. 1999-2004-cü illərdə Oğuz rayonu Bucaq Bələdiyyəsinin üzvü olmuşam. 2009-cu ildən etibarən Şəki Regional 'Kanal –S' televiziyasında vaxtaşırı olaraq canlı efirdə verlişlər aparır, müzakirə olunan müxtələf problemlərlə əlaqədar olaraq ekspert kimi iştirak edirəm. 2009-cu ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun yaranmasının 80 illik yubileyi ilə əlaqədar olaraq Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Kollegiyasının qərarı ilə Fəxri Fərmanla, Şəki şəhərinin 2010-cu ildə sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına həsr olunmuş hesabatda elm sahəsində 2010-cu ilin qalibi elan olunmuş və Şəki Şəhər İcra Hakimiyyətinin başçısının xüsusi Fəxri Fərmanı ilə təltif olunmuşam. 2011-ci ildə Azərbaycan Kütləvi İnformasiya Vasitələri işçilərinin Həmkarlar İttifaqının Rəyasət Heyətinin qərarı ilə 'Qızıl Qələm' mükafatı laureatı adına layiq görülmüşəm.
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
Ali, Respublika Pedaqoji mətbuatında ('İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə', 'Təhsil, mədəniyyət, incəsənət', 'Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri', 'Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri', 'Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Elmi Xəbərləri', 'Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 'Təhsil' jurnalında və s.) 40-dan artıq elmi və elmi-metodiki məqaləm dərc olunmuşdur. Bundan başqa 'Məktəblərdə qabiliyyətlərin inkişafı və tərbiyəsi' (metodik tövsiyə) Bakı, ADPU, 2000, 'Psixodiaqnostika məsələləri' (dərs vəsaiti), Bakı, ADPU, 2003, 'Uşaq psixologiyası' (dərs vəsaiti), Bakı, ADPU, 2005 və 'Təhsil sistemində psixoloji xidmət: nəzəriyyə və təcrübə'(dərs vəsaiti 2 hissədə), Bakı, ADPU, 2008, 2009, 'Ailə psixologiyası' adlı fənn proqramı, Bakı, 'Müəllim', 2015 və 'Ailə psixologiyası' Bakı, 'Mütərcim', 2015 kimi əsərlərim çap olunmuşdur. 2007-ci ildə və 2013-cü ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində, 2011-ci ildə Azərbaycan Universitetində keçirilmiş Beynəlxalq, 2008, 2009, 2011, 2012 və 2014-cü illərdə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutununda, 2011-ci ildə Bakı Avrasiya Universitetində keçirilmiş Respublika Elmi Praktik Konfranslarında və 2011-ci ildə Azərbaycan Universitetində keçirilmiş Beynəlxalq Elmi Konfransda, 2012-ci ildə Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunda keçirilmiş Respublika Elmi Konfransında və s. iştirak etmiş, tezislərim çap olunmuşdur. 'Məktəb psixoloqu' və 'Psixoloq' qəzetlərində müxtəlif psixoloji problemlərə aid 30-dan artıq məqaləm dərc olunmuşdur.
2000 və 2002-ci illərdə Respublika Pedaqoji Mühazirələrində iştirak etmiş, müvafiq olaraq II və I yerləri tutmuşam.
1999-2004-cü illərdə Oğuz rayonu Bucaq Bələdiyyəsinin üzvü olmuşam.
2009-cu ildən etibarən Şəki Regional 'Kanal –S' televiziyasında vaxtaşırı olaraq canlı efirdə verlişlər aparır, müzakirə olunan müxtələf problemlərlə əlaqədar olaraq ekspert kimi iştirak edirəm.
2009-cu ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun yaranmasının 80 illik yubileyi ilə əlaqədar olaraq Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Kollegiyasının qərarı ilə Fəxri Fərmanla, Şəki şəhərinin 2010-cu ildə sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına həsr olunmuş hesabatda elm sahəsində 2010-cu ilin qalibi elan olunmuş və Şəki Şəhər İcra Hakimiyyətinin başçısının xüsusi Fəxri Fərmanı ilə təltif olunmuşam. 2011-ci ildə Azərbaycan Kütləvi İnformasiya Vasitələri işçilərinin Həmkarlar İttifaqının Rəyasət Heyətinin qərarı ilə 'Qızıl Qələm' mükafatı laureatı adına layiq görülmüşəm.
+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1987-1990-cı illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin aspiranturasında 'Yaş və pedaqoji psixologiya' ixtisası üzrə qiyabi şöbədə təhsil almış, 1991-ci ildə namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək 'pedaqoji elmlər namizədi' alimlik dərəcəsi almışam. 2008-ci ildə 'dosent' elmi adına layiq görülmüşəm, 2012-ci ildə həmin vəzifəyə təkrarən seçilmişəm.
1993-cü ildə Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialında rəsmi olaraq işə dəvət olunmuş, 2000-ci ilədək orada baş müəllim, dekan, kafedra müdiri vəzifələrində çalışmışam. 2000-ci ildən əmək fəaliyyətimi Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialında davam etdirirəm. 2006-cı ildən hal-hazıradək elmi işlər üzrə direktor müavini vəzifəsində işləyirəm. Filialın 'Ümumelmi fənlər' kafedrasının dosentiyəm.">
1981-1983-cü illərdə təyinatla Vartaşen rayonunun Astraxanovka və Qarabulaq kənd orta məktəblərində müəllim, 1983-1987-ci illərdə Muxas kənd orta məktəbində tədris işləri üzrə direktor müavini, 1987-1990-cı illərdə Oğuz Rayon Təhsil Şöbəsində metodist, 1990-1993-cü illərdə isə məktəb inspektoru vəzifəsində işləmişəm.
1987-1990-cı illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin aspiranturasında 'Yaş və pedaqoji psixologiya' ixtisası üzrə qiyabi şöbədə təhsil almış, 1991-ci ildə namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək 'pedaqoji elmlər namizədi' alimlik dərəcəsi almışam. 2008-ci ildə 'dosent' elmi adına layiq görülmüşəm, 2012-ci ildə həmin vəzifəyə təkrarən seçilmişəm.
1993-cü ildə Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialında rəsmi olaraq işə dəvət olunmuş, 2000-ci ilədək orada baş müəllim, dekan, kafedra müdiri vəzifələrində çalışmışam. 2000-ci ildən əmək fəaliyyətimi Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialında davam etdirirəm. 2006-cı ildən hal-hazıradək elmi işlər üzrə direktor müavini vəzifəsində işləyirəm. Filialın 'Ümumelmi fənlər' kafedrasının dosentiyəm.
+ TƏDQİQAT SAHƏSİ
Ətraf aləmlə tanışlıq
+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
2. Müasir Azərbaycan gəncliyinin əxlaqı şüuru və milli-mənəvi dəyərlərimiz. 'Müasir Azərbaycan gəncliyi: dövlətçilik və siyasət' adlı respublika elmi konfransının tezisləri. AMİ .Bakı, 2008, səh.71-78
3. Qloballaşma və gənclərdə deviant davranışın sosio-neqativ təzahürləri. 'Qloballaşma şəraitində humanitar elmlərin aktual problemləri' mövzusunda keçirilmiş Respublika Elmi -praktik Konfransının materialları. 'Avrasiya' Universiteti. Bakı, 15 mart ,2011, səh.233-234
4. Yeniyetmə və gənclər arasında özünəqəsd (suisid) davamlı insan inkişafının sosio-neqativ təzahürlərin-dən biri kimi. 'Qloballaşma şəraitində davamlı inkişafın aktual problemləri' mövzusunda 'Azərbaycan' Universieində keçirilmiş Beynəlxalq Konransın materialları. Bakı,4-5 may, 2011, səh.316-319
5. Pedaqoji kadr hazırlığında peşəkarlığı şərtləndirən psixoloji amillər.'Müəllim hazırlığının müasir problemləri' mövzusunda Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda keçirilmiş Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları.Bakı, 28 -29 oktyabr,2011 səh. 125-128
6. İnnovativ pedaqoji prosesdə psixoloji baryerlər və onların aradan qaldırılması yolları. 'Müəlıliom hazırlığının müasir problemləri: təhsildə elmi və texnoloji innovasiyalar' mövzusunda Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda keçirilmiş II beynəlxalq konfransın materialları. Bakı, 26-28 noyabr , 2012, səh. 59-62
7. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlara sosial-psixoloji rabilitasiya xidmətinin təşkili. Azərbaycan inklüziv təhsilin tətbiqi problemləri və onların aradan qaldırılması yolları mövzusunda respublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, 02 may 2014-cü il. səh.43-45
8. Ənənəvi və interaktiv təlim metodları: müqayisələr və paralelər. 'Müəllim hazırlığının müasir problemləri: təhsildə elmi və texnoloji innovasiyalar' mövzusunda Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda keçirilmiş III beynəlxalq konfransın materialları. Bakı, AMİ. 22-24 may , 2014, səh. 181-182
9. Ailə psixologiyası (fənn proqramı) Bakı, 'Müəllim', 2015, 20 səh.
2009. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və 'Mədəd' Təşkilatı.IKT-nin təhsilə tətbiqi üzrə 'Müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsinin təkmilləşdirilməsi təlim kursu. Sertifikat
2013.3-4 may Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Hacəttəpə Universiteti Qafqaz Universiteti Müəllim hazırlanma siyasəti və problemləri. Beynəlxalq simpozium. Sertifikat.
2013. 13 iyul. Norveç Humanitar Müəssisəsi. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. 'Şəki Məktəbəqədər Təhsil Müəssisələrində inklüziv təhsilin inkişafı' layihəsinin Ali təhsil komponenti çərçivəsində 'İnklüziv təhsil üzrə Ali təhsil müəssisələri üçün kurs'. Sertifikat
2017. 22-23 aprel. Xəzər Universiteti Azərbaycan IV Beynəlxalq Psixologiya Konfransı. Sertifikat">
1. Ali pedaqoji məktəb tələbələrinin peşə fəaliyyətinə hazırlığının psixoloji məsələləri. 'Müəllim hazırlama siyasəti və problemləri' mövzusunda Azərbaycan xalqının Ümummilli Lideri Heydər Əliyevin anadan olmasının 90-cı ildönümünə həsr olunmuş Beynəlxalq Simpoziumun tezisləri. Bakı, ADPU, 3-4 may 2012-ci il, səh.56-57.
2. Müasir Azərbaycan gəncliyinin əxlaqı şüuru və milli-mənəvi dəyərlərimiz. 'Müasir Azərbaycan gəncliyi: dövlətçilik və siyasət' adlı respublika elmi konfransının tezisləri. AMİ .Bakı, 2008, səh.71-78
3. Qloballaşma və gənclərdə deviant davranışın sosio-neqativ təzahürləri. 'Qloballaşma şəraitində humanitar elmlərin aktual problemləri' mövzusunda keçirilmiş Respublika Elmi -praktik Konfransının materialları. 'Avrasiya' Universiteti. Bakı, 15 mart ,2011, səh.233-234
4. Yeniyetmə və gənclər arasında özünəqəsd (suisid) davamlı insan inkişafının sosio-neqativ təzahürlərin-dən biri kimi. 'Qloballaşma şəraitində davamlı inkişafın aktual problemləri' mövzusunda 'Azərbaycan' Universieində keçirilmiş Beynəlxalq Konransın materialları. Bakı,4-5 may, 2011, səh.316-319
5. Pedaqoji kadr hazırlığında peşəkarlığı şərtləndirən psixoloji amillər.'Müəllim hazırlığının müasir problemləri' mövzusunda Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda keçirilmiş Beynəlxalq Elmi Konfransın materialları.Bakı, 28 -29 oktyabr,2011 səh. 125-128
6. İnnovativ pedaqoji prosesdə psixoloji baryerlər və onların aradan qaldırılması yolları. 'Müəlıliom hazırlığının müasir problemləri: təhsildə elmi və texnoloji innovasiyalar' mövzusunda Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda keçirilmiş II beynəlxalq konfransın materialları. Bakı, 26-28 noyabr , 2012, səh. 59-62
7. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlara sosial-psixoloji rabilitasiya xidmətinin təşkili. Azərbaycan inklüziv təhsilin tətbiqi problemləri və onların aradan qaldırılması yolları mövzusunda respublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, 02 may 2014-cü il. səh.43-45
8. Ənənəvi və interaktiv təlim metodları: müqayisələr və paralelər. 'Müəllim hazırlığının müasir problemləri: təhsildə elmi və texnoloji innovasiyalar' mövzusunda Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda keçirilmiş III beynəlxalq konfransın materialları. Bakı, AMİ. 22-24 may , 2014, səh. 181-182
9. Ailə psixologiyası (fənn proqramı) Bakı, 'Müəllim', 2015, 20 səh.
2009. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və 'Mədəd' Təşkilatı.IKT-nin təhsilə tətbiqi üzrə 'Müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsinin təkmilləşdirilməsi təlim kursu. Sertifikat
2013.3-4 may Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti. Hacəttəpə Universiteti Qafqaz Universiteti Müəllim hazırlanma siyasəti və problemləri. Beynəlxalq simpozium. Sertifikat.
2013. 13 iyul. Norveç Humanitar Müəssisəsi. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. 'Şəki Məktəbəqədər Təhsil Müəssisələrində inklüziv təhsilin inkişafı' layihəsinin Ali təhsil komponenti çərçivəsində 'İnklüziv təhsil üzrə Ali təhsil müəssisələri üçün kurs'. Sertifikat
2017. 22-23 aprel. Xəzər Universiteti Azərbaycan IV Beynəlxalq Psixologiya Konfransı. Sertifikat
+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ
2.Psixodioqnostika məsələləri (dərs vəsaiti) Bakı, ADPU., 2003, 232 səh.
3. Uşaq psixologiyası (dərs vəsaiti) Bakı, 2005, 341 səh
4. Təhsil sistemində psixoloji xidmət: nəzəriyyə və təcrübə 9dərs vəsaiti) ADPU, 2008,2009, 590 səh.
5. Ailə psixologiyası (dərs vəsaiti) Bakı, Mütərcim, 2015, 424 səh
6. Dünyanın məşhur və tanınmış psixoloqları B.,ADPU, 2017, 320 səh.
7. İbtidai siniflərdə 'Kəsrlər' mövzusunun tədrisinə dair 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı.Bakı, 1982 N 5səh.25-28
8. Riyaziyyat dərslərində sadə həndəsi anlayışların formalaşdırılması. 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı Bakı,1985 N 6 səh. 10-13
9. Altıyaşlılarda ilk riyazi anlayışların formalaşdırılması. 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı, Bakı,1986 N 3 Səh. 29-33
10. I sinifdə məsələ həllinin psixoloji əsasları . 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı. Bakı,1988 N 2 səh.12-14
11. Məsələ həlli bacarıqlarının formalaşdırılması. 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı.Bakı,1989. N 3 Səh. 35-38
12. Humanistləşdirmənin pedaqoji imkalarına dair. 'Təhsil, mədəniyyət, incəsə-nət' jurnalı.Bakı,2000 N 2, səh.75-78
13. Erkən yaşdan təlim problemi, İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı. Bakı,2000 . N 2 səh. səh.11-16
14. Təlimdə yeni texnologiyalar: Dialoq dərslər, 'Təhsil,mədəniyyət və incəsənət' jurnalı. Bakı,2002 ,N 2,səh. 11-14
15.Məktəb psixoloqunun 'Çətin' yeniyetmələrlə işinin xüsusiyyətləri, 'Təhsil,mədəniyyət və incəsənət'jurnalı. Bakı,2003 N 3 səh. 68-72
16. Məktəblilərdə emosional stressin xüsusiyyətləri, Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri,. Bakı,2003 N 4, səh. 239-244
17. Altıyaşlı uşaqlara məktəbdə göstərilən psixoloji yardımın əsas formaları, Azərbaycan Dövlət PedaUniversitetinin Xəbərləri Bakı,2003 N 4, səh. 151-157
18. Məktəbəqədər yaşda sensor inkişafın xüsusiyyətləri, Pedaqoji Universitetin Xəbərləri.Bakı,2005 .N 1 səh. 308-312
19. Uşaqlıq dövrünün yaş böhranları və onların psixoloji təbiəti, 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı.2006N 2, səh. 55-60
20. İntellekt: mənşəyi, strukturu və foamalaşmasına təsir göstərən amillər. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. BSU.Bakı 2007, N1, səh. 134-139
21. Təlimdə geridəqalmanın klinik göstəriciləri və korreksiya imkanları. AMİ-nin Elmi Xəbərləri .Bakı,2007 səh.86-92
22 Vunderkindlər fonemeni. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. BSU.Bakı 2009, N4, səh.159-164
23. Püdaqoji ali məktəb tələbələrinin peşə fəaliyyətinə hazırlığının psixoloji məsələləri. AMİ-nin 'Xəbərləri' .Bakı, 2010 .N 2, səh.19-27
24. Müasir psixoloji testlər və onların təsnifatı haqqında., AMİ-nin 'Xəbərləri' Bakı, 2011. N 1. səh 82-88
25. Əkizlərin psixologiyası haqqında bəzi mülahizələr. Pedaqoji Universitet Xəbərləri.Bakı, 2011, N 3. səh. 306-310
26. Kompyuter və uşaqların psixofizioloji sağlamlığı. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 'Təhsil' jurnalı. Bakı, 2012.N 5-6 səh.70-72
27. Uşaqların psixi inkişafının senzitiv yaş dövrləri, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 'Təhsil' jurnalı..Bakı. 2013.N 7, səh.3-10
28. Milli mənlik şüuru milli ideologiyanı formalaşdıran amillərdən biri kimi. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, 2014.N 4, səh.362
29. Uşaqlarda yalançılığın səbəbləri və onun profilaktikası, Təhsil' jurnalı 2015, N 11, səh-79-81
30. 'Deviant' davranış formaları və onların elmi izahına yanaşmaların müxtəlifliyi, Azərbaycan Dillər Universitetinin Elmi Xəbərləri. B.,2015 N 6. səh 371-376
31. 'Deviant' davranış və onu şərtləndirən sosial-psixoloji motivlər. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, 2015.N 2, səh.373-376
32. Bacarıqlar, vərdişlər və adətlər fəaliyyətin vasitələri kimi. 'Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri'. BSU, 2016, N 1. səh.226-230
33. Yeniyetmə və gənclərdə addiktiv davranışın motivasiyası və təzahür xüsusiyyətləri, Bədən Tərbiyəsi və İdman Akadem. Elmi Xəbərləri. B., 2016, N 1, səh. 241-246
34. Dəyərlər sistemi və onların təsnifatına yanaşmalar, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu Elmi Əsərlər B. N 4. 2016, səh-58-62
35. Praktik psixoloji xidmət sistemində psixoterapiya metodlarından istifadə imkanları, Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyasının Elmi Xəbərləri. B., 2017 N 1 (çapdadır)
36. İnsan həyatının normal yaş böhranlarının simptomatikası və onların davranışda təzahürü, Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Əsərləri. B., 2017, N 1 səh 289-294
37. Yeniyetməlik və erkən gənclik yaşlarında həyati özünü təyinetmənin psixoloji aspektləri. Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri. Bakı, 2017. (çapdadır)
38. İlkin müəllim hazırlığı sistemində real vəziyyət və perspektivlər. Azərbaycan xalqının Ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasınını 84-cü ildönümünə həsr olunmuş 'Müəllim Hazırlanma Siyasəti və Problemləri Beynəlxalq Konfransının' proqramı. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti . Bakı, 2007 ,
39. Psixoloji iqlim ailədaxili münasibətlərdə qarşılıqlı təsirin əsası kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Təhsil İnstitutunun Elmi Əsərləri. 2017,№5
40. Azərbaycan ailə modeli milli-mənəvi dəyərlər və qloballaşma kontekstində. Mədəniyyət Dövlət və İncəsənət Universiteti 'Mədəniyyət dünyası', 2017,№3">
1.Məktəblilərdə qabiliyyətlərin inkişafı və tərbiyəsi, (metodik tövsiyyə) Bakı, ADPU, 2000, 31 səh.
2.Psixodioqnostika məsələləri (dərs vəsaiti) Bakı, ADPU., 2003, 232 səh.
3. Uşaq psixologiyası (dərs vəsaiti) Bakı, 2005, 341 səh
4. Təhsil sistemində psixoloji xidmət: nəzəriyyə və təcrübə 9dərs vəsaiti) ADPU, 2008,2009, 590 səh.
5. Ailə psixologiyası (dərs vəsaiti) Bakı, Mütərcim, 2015, 424 səh
6. Dünyanın məşhur və tanınmış psixoloqları B.,ADPU, 2017, 320 səh.
7. İbtidai siniflərdə 'Kəsrlər' mövzusunun tədrisinə dair 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı.Bakı, 1982 N 5səh.25-28
8. Riyaziyyat dərslərində sadə həndəsi anlayışların formalaşdırılması. 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı Bakı,1985 N 6 səh. 10-13
9. Altıyaşlılarda ilk riyazi anlayışların formalaşdırılması. 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı, Bakı,1986 N 3 Səh. 29-33
10. I sinifdə məsələ həllinin psixoloji əsasları . 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı. Bakı,1988 N 2 səh.12-14
11. Məsələ həlli bacarıqlarının formalaşdırılması. 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı.Bakı,1989. N 3 Səh. 35-38
12. Humanistləşdirmənin pedaqoji imkalarına dair. 'Təhsil, mədəniyyət, incəsə-nət' jurnalı.Bakı,2000 N 2, səh.75-78
13. Erkən yaşdan təlim problemi, İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı. Bakı,2000 . N 2 səh. səh.11-16
14. Təlimdə yeni texnologiyalar: Dialoq dərslər, 'Təhsil,mədəniyyət və incəsənət' jurnalı. Bakı,2002 ,N 2,səh. 11-14
15.Məktəb psixoloqunun 'Çətin' yeniyetmələrlə işinin xüsusiyyətləri, 'Təhsil,mədəniyyət və incəsənət'jurnalı. Bakı,2003 N 3 səh. 68-72
16. Məktəblilərdə emosional stressin xüsusiyyətləri, Pedaqoji Universitetinin Xəbərləri,. Bakı,2003 N 4, səh. 239-244
17. Altıyaşlı uşaqlara məktəbdə göstərilən psixoloji yardımın əsas formaları, Azərbaycan Dövlət PedaUniversitetinin Xəbərləri Bakı,2003 N 4, səh. 151-157
18. Məktəbəqədər yaşda sensor inkişafın xüsusiyyətləri, Pedaqoji Universitetin Xəbərləri.Bakı,2005 .N 1 səh. 308-312
19. Uşaqlıq dövrünün yaş böhranları və onların psixoloji təbiəti, 'İbtidai məktəb və m/q tərbiyə' jurnalı.2006N 2, səh. 55-60
20. İntellekt: mənşəyi, strukturu və foamalaşmasına təsir göstərən amillər. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. BSU.Bakı 2007, N1, səh. 134-139
21. Təlimdə geridəqalmanın klinik göstəriciləri və korreksiya imkanları. AMİ-nin Elmi Xəbərləri .Bakı,2007 səh.86-92
22 Vunderkindlər fonemeni. Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. BSU.Bakı 2009, N4, səh.159-164
23. Püdaqoji ali məktəb tələbələrinin peşə fəaliyyətinə hazırlığının psixoloji məsələləri. AMİ-nin 'Xəbərləri' .Bakı, 2010 .N 2, səh.19-27
24. Müasir psixoloji testlər və onların təsnifatı haqqında., AMİ-nin 'Xəbərləri' Bakı, 2011. N 1. səh 82-88
25. Əkizlərin psixologiyası haqqında bəzi mülahizələr. Pedaqoji Universitet Xəbərləri.Bakı, 2011, N 3. səh. 306-310
26. Kompyuter və uşaqların psixofizioloji sağlamlığı. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 'Təhsil' jurnalı. Bakı, 2012.N 5-6 səh.70-72
27. Uşaqların psixi inkişafının senzitiv yaş dövrləri, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 'Təhsil' jurnalı..Bakı. 2013.N 7, səh.3-10
28. Milli mənlik şüuru milli ideologiyanı formalaşdıran amillərdən biri kimi. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, 2014.N 4, səh.362
29. Uşaqlarda yalançılığın səbəbləri və onun profilaktikası, Təhsil' jurnalı 2015, N 11, səh-79-81
30. 'Deviant' davranış formaları və onların elmi izahına yanaşmaların müxtəlifliyi, Azərbaycan Dillər Universitetinin Elmi Xəbərləri. B.,2015 N 6. səh 371-376
31. 'Deviant' davranış və onu şərtləndirən sosial-psixoloji motivlər. Pedaqoji Universitet Xəbərləri. Bakı, 2015.N 2, səh.373-376
32. Bacarıqlar, vərdişlər və adətlər fəaliyyətin vasitələri kimi. 'Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri'. BSU, 2016, N 1. səh.226-230
33. Yeniyetmə və gənclərdə addiktiv davranışın motivasiyası və təzahür xüsusiyyətləri, Bədən Tərbiyəsi və İdman Akadem. Elmi Xəbərləri. B., 2016, N 1, səh. 241-246
34. Dəyərlər sistemi və onların təsnifatına yanaşmalar, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu Elmi Əsərlər B. N 4. 2016, səh-58-62
35. Praktik psixoloji xidmət sistemində psixoterapiya metodlarından istifadə imkanları, Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyasının Elmi Xəbərləri. B., 2017 N 1 (çapdadır)
36. İnsan həyatının normal yaş böhranlarının simptomatikası və onların davranışda təzahürü, Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Əsərləri. B., 2017, N 1 səh 289-294
37. Yeniyetməlik və erkən gənclik yaşlarında həyati özünü təyinetmənin psixoloji aspektləri. Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri. Bakı, 2017. (çapdadır)
38. İlkin müəllim hazırlığı sistemində real vəziyyət və perspektivlər. Azərbaycan xalqının Ümummilli lideri Heydər Əliyevin anadan olmasınını 84-cü ildönümünə həsr olunmuş 'Müəllim Hazırlanma Siyasəti və Problemləri Beynəlxalq Konfransının' proqramı. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti . Bakı, 2007 ,
39. Psixoloji iqlim ailədaxili münasibətlərdə qarşılıqlı təsirin əsası kimi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Təhsil İnstitutunun Elmi Əsərləri. 2017,№5
40. Azərbaycan ailə modeli milli-mənəvi dəyərlər və qloballaşma kontekstində. Mədəniyyət Dövlət və İncəsənət Universiteti 'Mədəniyyət dünyası', 2017,№3



NAMAZOV TOFİQ BƏXTİYAR OĞLU

PDFÇapEmail

müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1947-ci ildə İsmayıllı rayonunda anadan olub. 1965-ci ildə orta məktəbi 1970-ci ildə Azərbaycan Pedaqoji Dillər İnstitutunun 'Rus dili və ədəbiyyatı' fakultəsini bitirib. 1970-ci ildən təyinat üzrə müəllimlik fəaliyyətinə başlamışdır. 1976-ci ildən hal-hazıra qədər Şəki Pedaqoji Texnikumunda çalışır. 1979-1982-ci illərdə Şəki Pedaqoji texnikumunda 'Təcrübə rəhbəri' 1996-2000-ci illərdə isə Tədris hissə müdiri vəzifələrində çalışmışdır. 2003-cü ildən AMİ-nin Şəki filialında 'Ümumelmi fənlər' kafedrasında müəllim işləyir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
1. 1970-ci ildə M. F. Axundov adına Azərbaycan Pedaqoji Dillər İnstitutunun Rus dili və ədəbiyyatı fakultəsini bitirmişdir.

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1970-ci ildə təyinat üzrə İsmayıllı rayonunun Lahıc qəsəbəsində müəllim işlmişdir.
1971-1972-ci ildə ordu sıralarında xidmət etmişdir.
1972-1976-cı illərdə Şəki rayon Cəfərabad kənd orta məktəbində müəllim işləmişdir.
1976-cı ilin sentyabr ayından 2012-ci ilə kimi Şəki Pedaqoji Texnikumunda müəllim vəzifəsində çalışmışdır.
1979-1982-ci illərdə Şəki Pedaqoji Texnikumunda təcrübə rəhbəri işləmişdir.
1996-2000-ci illərdə Şəki Pedaqoji Texnikumunda tədrsi hissə müdiri vəzifəsində çalışmışdır.
2002-2003-cü tədris illərində AMİ-nin Şəki filialında Yenidən hazırlanma kursunu keçərək tarix müəllimi ixtisasını qazanmışdır.
2003-cü ildən hal-hazıra kimi AMİ-nin Şəki filialının 'Ümumelmi fənlər' kafedrasında müəllim kimi fəaliyyət göstərir.

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ
Milli kurikulumun tələbləri əsasında tədrisin aktual problemləri
Şagirdyönümlü şəxsiyyətyönümlü humanist pedaqogikanın Azərbaycan təhsilində yeri və əhəmiyyəti.
Beynəlxalq seminar simpozium və konfranslarda iştirakı.
1982 Moskva SSRİ-nin orta ixtisas pedaqoji məktəblərində pedaqoji təcrübənin təşkili problemləri.
1986 Daşkənd. Pedaqoji məktəblərdə rus dilinin tədrisi təcrübəsi və problemləri.
2003-2006 cı illər. Bakı. İREX sosial fənlər sahəsində müəllimin hazırlığı ilə əlaqədar beynəlxalq təcrübə mübadiləsi üzrə müsabiqənin qalibi olmaqla sertifikat qazanmışdır.
2003-cü ildə ACCELS proqramı üzrə müsabiqənin qalibi olmuş vətəndaş şünaslıq sahəsində sertifikat qazanmışdır.

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ
1. Azərbaycan gəncliyi və dünyada mənəvi tərəqqi prosesləri. // Humanitar elmlərin öyrədilməsinin aktual problemləri. 2008 səh 5
2. Təhsildə zorakılıq təzahürləri haqqında. // Humanitar elmlərin öyrədilməsinin aktual problemləri. Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri 2009 N-1 səh 3
3. 'Müasir şəraitdə demokratikləşmə cəmiyyətin təkmilləşməsində mühüm amil kimi' Bakı Avrasiya Universitetində keçirilmiş. Respublika elmi-praktik konfransı 15 mart 2015 ci il.
4. 'Müəllim hazırlığının etik problemləri'. AMİ. Beynəlxalq elmi konfrans 28-29 oktyabr 2011-ci il. səh 3
5. 'Ailədə tərbiyə işinin təşkili' Ümumi orta təhsilin müair problemləri. Beynəlxalq elmi konfrans. Naxçıvan Dövlət Universiteti. 24 noyabr 2012 səh 2
6. 'Tərbiyə işi: məktəb ailə ictimaiyyət' // Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnistitutu. Bakı. 28 iyun 2012. səh 2
7. 'Müəllim nüfuzu: səbəblər və nəticələr' // Humanitar Elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri. 2013 N4 səh 4
8. 'Müəllim hazırlığının müassir problemləri: texnologiya təhsil inkişaf' AMİ. Bakı. 22-24 may 2014. III Beynəlxalq Konfransın materialları. səh 2
9. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların cəmiyyətə inteqrasiyası üzrə görülmə işləri. 'Azərbaycanda İnkulziv təhsilin problemləri və onların aradan qaldırılması yolları' mövzusunda 02 may 2014-cü il tarixində AMİ-də keçirilmiş Respublika Elmi Konfransının materialları. BAkı 2014 səh 3
10. 'Ölçü hissi və harmoniya' // 'Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri' Bakı Slavyan Universiteti. Bakı 2014 N2

Çap olunmuş elmi əsərləri
1. Azərbaycan gəncliyi və dünyada mənəvi tərəqqi problemləri. 'Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri' Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri Bakı 2008 №1
2. Təhsildə zoraçılıq təzahürləri haqqında. 'Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri' Bakı Slavyan Universitetinin Xəbərləri Bakı 2009 №1
3. Müəllim hazırlığının etik problemləri. Müəllim hazırlığının müasir problemləri mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfrasın materialları. 28-29 oktyabr 2011. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu
4. Müasir şəraitdə demokratikləşmə cəmiyyətin təkmilləşməsində mühüm amil kimi. Qloballaşma şəraitində humanitar elmləri aktual problemləri mövzusunda. Bakı Avrasiya Universitetində keçirilmiş Respublika elmi pratik konfransının materilalları Bakı 2015 15 mart
5. Ailədə tərbiyə işinin təşkili. Ümumi orta təhsilin müasir problemləri. Beynəlxalq elmi konfrans. Naxçıvan Dövlət Universiteti. 24 noyabr 2012
6. Tərbiyə işi:məktəb ailə ictimaiyyət. Təhsil sistemində gənc nəslin təlim-tərbiyəsi üzrə işin təşkili və onun yaxşılaşdırılması istiqamətləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. Bakı 2012. 28 iyun
7. Müəllim nüfuzu:səbəblər və nəticələr. Humanitar Elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Bakı Slavyan Universitetinin xəbərləri 2013 № 4
8. Təhsil və tərbiyənin gücü onların vəhdətindədir. 'Müəllim hazırlığının müasir problemləri:texnologiya təhsil inkişaf. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Bakı 22-24 may 2014-cü il. III Beynəlxalq Elmi Konfransının materialları Sertifikart Təhsil Sahəsinin İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyasına Dəstək proqramı Beynəlxalq Təcrübə Mübadiləsi Layihəsi
Beynəlxalq təcrübə mübadiləsi təlim keyfiyyətini yüksəldən vasitə kimi. mövzusunda elmi-təcrübi konfrans. Bakı. Azərbaycan (3-14) 1. 2017

Tel: 024-246-13-10



MUSTAFAYEVA MƏTANƏT ELDAR QIZI

PDFÇapEmail

müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1988-ci ildə Şəki şəhərində anadan olmuşdur. 1994-cü ildə Şəki şəhər 8 saylı Beynəlmiləl orta məktəbin birinci sinfinə daxil olmuşdur. 2000-ci ildən başlamaqla orta təhsilini Şəki şəhər texniki və humanitar təmayüllü liseydə almışdır. 2005- ci ildə həmin liseyi bitirərək Azərbaycan Müəllilmlər İnstitututunun Şəki filialının Filologiya fakültəsinə daxil olmuşdur. 2009-cu ildə bakalavr təhsilini başa vuraraq, Gəncə Dövlət Universitetinin magistraturasına Azərbaycan Ədəbiyyatı ixtisası üzrə daxil olmuşdur. ADPU-nun Şəki filialının Ümumelmi fəvlər kafedrasının müəllimidir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
Ali, magistr.
2009-cu ildə AMİ-nin Şəki filialını Filologiya ixtisasıüzrə bitirmişdir.
2012-ci ildə Gəncə Dövlət Universitetini Azərbaycan Ədəbiyyatı ixtisası üzrə magistr dərəcəsiylə bitirmişdir.

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
2009-cu ildən AMİ-nin Şəki filialında, 2015-ci ildən ADPU-nun Şəki filialında çalışır

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ
Azərbaycan Ədəbiyyat tarixi

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
1. 2013-cü ildə Gənc Tədqiqatçıların I Beynəlxalq Elmi Konfransında 'Əli Razi Şəmçizadənin həyatı və onun yaradıcılığında janr rəngarəngliyi' mövzusunda çıxış etmişdir.
2. 2014-cü ildə Gənc Tədqiqatçıların II Beynəlxalq Elmi Konfransında 'Azərbaycan folklorunda keçəl obrazı' mövzusunda çıxış etmişdir.
3. 2014-cü ildə Gənc Tədqiqatçıların II Beynəlxalq Elmi Konfransında''Əkinçi' qəzetinin müxbir palitrası' mövzusunda çıxış etmişdir.
4. 2015-ci ildə Gənc Tədqiqatçıların III Beynəlxalq Elmi Konfransında 'Arif Ərdəbilinin 'Fərhadnamə' əsərinin obrazlar sistemi və onların Nizami qəhrəmanlarından fərqli xüsusiyyətləri' mövzusunda çıxış etmişdir.
5. 2015-ci ildə Gənc Tədqiqatçıların III Beynəlxalq Elmi Konfransında Arif Ərdəbilinin 'Fərhadnamə' əsərinin obrazlar sistemi və onların Nizami qəhrəmanlarından fərqli xüsusiyyətləri' mövzusunda çıxış etmişdir.
6. 2016-cı ildə Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Elmi Konfransında 'Vaqif Aslanın 'Aydın' poeması' mövzusunda çıxış etmişdir.
7. 2016-cı ildə Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Elmi Konfransında'Əliağa Vahid və təhsil, maarif məsələləri' mövzusunda çıxış etmişdir.
8. 2016-cı ildə Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Elmi Konfransında 'Qori Müəllimlər Seminariyasının şəkili məzunları' mövzusunda çıxış etmişdir.
10. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və 'Mədəd' təşkilatı tərəfindən təşkilolunmuş İKT-nin təhsilə tətbiqi üzrə 'Müəllimlərin Peşəkarlıq Səviyyəsinin Təkmilləşdirilməsi' təlim kursu. Şəki, 2009.
11. Gənc Tədqiqatçıların I (2013), II (2014), III (2015), IV (2016) Beynəlxalq Elmikonfranslarında iştirak və məruzə ilə çıxışlar. Bakı, 2013, 2014, 2015, 2016.
12. IV İnternational Scientific Conference of Young Researchers Certificate of
Attendance.(Dedicated to the 93rd Anniversary of the National leader of Azerbaijan, Haydar Aliyev). Azerbaijan, Baku, 29-30, April 2016.

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ
1. 'Əli Razi Şəmçizadənin həyatı və onun yaradıcılığında janr rəngarəngliyi'. Tezis. Gənc Tədqiqatçıların I Beynəlxalq Elmi Konfransı Materialları, 2013.
2. 'İlyas Əfəndiyevin yaradıcılığında hekayə janrının rəngarəngliyi'. Məqalə. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu 'Xəbərlər' elmi-metodik jurnalı, №4 (xüsusi buraxılış), 2014.
3. 'Azərbaycan folklorunda keçəl obrazı'. Tezis. Gənc Tədqiqatçıların II Beynəlxalq Elmi Konfransı Materialları, 2014.
4. 'Əkinçi' qəzetinin müxbir palitrası'.Tezis. Gənc Tədqiqatçıların II Beynəlxalq Elmi Konfransı Materialları, 2014.
5. 'Azərbaycan folklorunda keçəl obrazı'. Məqalə. Humanitar Elmlərin Öyrənilməsinin Aktual problemləri (ali məktəblər arası elmi məqalalər məcmuəsi), №4, 2014.
6. 'Arif Ərdəbilinin 'Fərhadnamə' əsərinin obrazlar sistemi və onların Nizami qəhrəmanlarından fərqli xüsusiyyətləri'. Tezis. Gənc Tədqiqatçıların III Beynəlxalq Elmi Konfransı Materialları, 2015.
7. 'Vaqif Aslanın 'Aydın' poeması'. Tezis. Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Elmi Konfransı Materialları, 2016.
8. 'Əliağa Vahid və təhsil, maarif məsələləri'. Tezis. Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Elmi Konfransı Materialları, 2016.
9. 'Qori Müəllimlər Seminariyasının şəkili məzunları'. Tezis. Gənc Tədqiqatçıların IV Beynəlxalq Elmi Konfransı Materialları, 2016.
10. 'S/f. Orfoqrafiya və orfoepiya təlimi' pedaqoji fakültədə istifadə olunmaq üçün fənn proqramı. ADPU-nun Şəki Filialının Elmi Şurası tərəfindən qəbul və çapı tövsiyə olunmuşdur, 2016.



MƏMMƏDOVA GÜLNARƏ FƏRRUX QIZI

PDFÇapEmail

müəllim

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1981- ci ildə Şəki şəhərində anadan olmuşdur. 1987- 1998-ci ildə Şəki şəhər 11 saylı orta məktəbdə orta təhsil almışdır. 2000- ci ildə Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialının İbtidai Təhsilin Pedaqogika və Metodikası fakultəsinə daxil olmuş, 2004- cü ildə bitirmişdir. 2006- 2009-cu illərdə Gəncə Dövlət Universitetində “İbtidai Təhsilin Pedaqogika və Metodikası” ixtisası üzrə magistr təhsili almışdır. 2004- cü ildən Şəki şəhər 11 saylı tam orta məktəbdə, 2009- cu ildən Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun Şəki filialında müəllim işləyir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
Ali, 2004-cü AMİ- nin Şəki filialının İbtidai Təhsilin Pedaqogika və Metodikası fakültəsini bitirmişdir.
2009- cu ildə GDU- nun İbtidai Təhsilin Pedaqogika və Metodikası fakültəsini bitirmişdir.

+ ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
2004- cü ildən hal- hazıradək Şəki şəhər 11 saylı tam orta məktəbdə müəllim işləyir.
2009- cu ildən hal- hazıradək AMİ- nin Şəki filialında müəllim işləyir.

+ TƏDQİQAT SAHƏSİ

+ BEYNƏLXALQ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

+ DƏRS VƏ METODİIK VƏSAİTLƏRİ



Səhifə 1 > 2-dən

İDARƏETMƏ PANELİ



AXTARIŞ

Təsadüfİ aforİzm

Başqalarına xoş gəlmək üçün danışmayın. D.KAVNEGİ

Qan yaddaşI

Xankəndi(26.12.1991)
Xocalı (26.02.1992) 
Şuşa (08.05.1992)
Laçın (17.05.1992)
Xocavənd (02.10.1992)
Kəlbəcər (3-4.04.1993)
Ağdərə (07.07.1993)
Ağdam (23.07.1993)
Cəbrayıl (23.08.1993)
Fizuli (23.08.1993)
Qubadlı (31.08.1993)
Zəngilan (30.10.1993)

SORĞU

Səhifəmiz necə alınıb?

QALEREYA

joomlatemp