Print 

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

Günel Əliyeva 1992-ci ildə Şəki şəhərində anadan olub, 1998-2009-cu illərdə Şəki şəhəri, R.Əfəndiyev adına 10 saylı tam orta məktəbi bitirib. 2010-2014-cü illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialının Riyaziyyat-İnformatika ixtisasında bakalavr təhsili, 2015-2017-ci illərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində İnformatikanın tədrisi metodikası və metodologiyası ixtisası üzrə magistr təhsili almışdır. 2018-ci ildən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialında İnformatika fənnini tədris edir.
Subaydır.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏ VƏ ELMİ ADLARI

2010-cu ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialında Riyaziyyat-İnformatika müəllimliyi ixtisası üzrə bakalavr təhsilini,
2015-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində İnformatikanın tədrisi metodikası və metodologiyası ixtisası üzrə magistratura təhsilini almışdır.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

2018-ci ildə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində müəllim
2021-ci ildə Şəki Hazırlıq Mərkəzində müəllim

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

Təhsildə İKT, Alqoritmlər Nəzəriyyəsi, İnformatika, Proqramlaşdırma dilləri, Kompüter şəbəkələri və multimediya texnologiyası.

NƏŞR OLUNMUŞ ƏSƏRLƏRİ
1.VIII sinifdə riyaziyyat və informatika fənnləri arasında inteqrasiyanın realizasiyası, “Təhsildə İKT” jurnalı. Bakı, 2016, səh: 130-135
2. Algebra in the “Teaching process on the face circle” in primary school teaching elements technology, Annali d’Italia. Italiya, 2022, səh: 64-69
3. Algorithmic bases of technology of teaching one-digit and two-digit division of three-digit numbers in primary school. “Elmi-iş beynəlxalq elmi jurnal” Bakı, səh: 13-20
4. Algorithmic bases of technology of mastering arithmetic operations on named numbers. “Elmi-iş beynəlxalq elmi jurnal” Bakı, 2022, səh: 15-22
5. İbtidai siniflərdə riyaziyyatın tədrisi prosesində şagirdlərin fəza təsəvvürlərinin formalaşdırılması işinin əsas istiqamətləri. “Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu” jurnalı.Bakı, 2022. Səh: 125-131
6. The method of interpreting the language of a given problem in another language in the process of teaching mathematics. “The Scientific Heritage” Hungary, 2022, səh: 57-61.
7. “Insan-cəmiyyət-texnologiya-təbiət” münasibətlərinin dərkolunma səviyyəsinin dayanıqlı inkişafa keçidin məxsusi xüsusiyyətlərinə təsiri. “Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi” jurnalı. Bakı, 2022. Səh: 54-63
8. The İnfluence and role of information and communication technologies in the development of education. Danish Scientific Journal – Danimarka, 2023. Səh: 36-41
9. Ümumtəhsil pilləsində riyaziyyat fənn kurrikulumunun “fənnin məzmunu blokunun” “sistem-struktur” tanaşma əsasında interpretasiyası. Endless Light in science. Qazaxıstan, 2023. Səh: 11-21
10. Relation of components of general education content standarts, Elmi iş. Bakı, 2022,səh:6-10
11. STEM və STEAM yanaşmalarının təlimin altsistemləri kimi interpretasiyası, The XXII İnterna tional Scientific Symposium “Turkic World Between East and West” Özbəkistan, 2022, səh: 96-99
12. İnterpretation of the “Teaching strategies block” of the mathematics subject curriculum at the general education level based on the “system-structure” approach. Sciences of Europe
(Praha, Czech Republic), 2023. Səh: 48-56
13. Tədqiqat və onun növləri. III international conference on the foundations of science and education - Elmi Tədqiqat jurnalı, 2023, səh: 33-37.