ibrahim m

 İBRAHİM MƏMMƏDRƏHİM OĞLU ABDULSƏLİMLİ
 sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim, Humanitar fənlər kafedrasının müdiri

QISA BIOQRAFİK MƏLUMAT

 1970 - ci il iyun ayının 23-də Şəki şəhərində ziyalı ailəsində anadan olmuşdur.
 1977- ci ildə Şəki şəhər 14 saylı tam orta məktəbin 1-ci sinfinə daxil olub, 1987-ci ildə oranı fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir.
 1987-1988-ci illərdə Şəki şəhəri Barama toxumu zavodunda fəhlə, ekspeditor vəzifələrində işləmişdir.
 1988-1990-cı illərdə keçmiş Sovet ordusunda xidmət etmişdir.
 1990-cı ildə Bakı Dövlət Universitetinin Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinə daxil olub, 1996-cı ildə oranı “Sosioloq, sosiologiya müəllimi”   ixtisası üzrə bitirmişdir.
 1996-1997-ci illərdə Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialında Tədris şöbəsinin müdiri, dekan müavini və “Humanitar elmlər” kafedrasının   müəllimi vəzifələrində çalışmışdır.
 2001-ci ildən AMİ-nin Şəki filialında çalışır. Hazırda həmin filial ADPU-nun tabeliyindədir. 2001-2003 cü illərə AMİ- nin Şəki filialında “Tədris   işləri  üzrə baş inspektor” vəzifəsində işləmişdir. 2003-2009 cu illərdə AMİ- nin Şəki filialının “Müasir təlim metodları və dayaq məntəqələri ilə iş”   kabinetinin metdisti, 2009-2018 illərdə isə həmin kabinetin müdiri vəzifəsində işləmişdir. AMİ-nin Şəki filialında yenidənhazırlanma və   ixtisasartırma kurslarında mühazirələr söyləmişdir.
 2018-ci ildən ADPU-nun Şəki filialının “Kredit sistemi və tələbə nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi kabineti”nin mütəxəssisidir.
ADPU-nun Şəki filialının “Humanitar fənlər kafedrası”nın baş müəllimi, sosiologiya üzrə fəlsəfə doktorudur.
Filialda “Sosiologiya”, “Azərbaycanda sosila yardım sistemi”, “Sosial işin nəzəriyyəsi və iş təcrübəsi” fənlərindən mühazirə və seminar məşğələləri aparır.
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin “Təhsildə inkişaf və innovasiyalar üzrə V qrant müsabiqəsi”nin qalibi Rəşid bəy Əfəndiyev adına Şəki şəhər 10 nömrəli tam orta məktəbin “Məktəb televiziyası” layihəsinin Koordinatoru və Piar Meneceridir.
2011-2015-ci illərdə Bakı Dövlət Universitetinin “Sosiologiya” kafedrasının doktorantı olmuşdur. Dissertasiya işi “Azərbaycan təhsil sistemində keyfiyyətin təminatı problemlərinin təhlili” (ixtisas: 6312.01 -“Sosiologiyanın nəzəriyyəsi, metodologiyası və tarixi”) adlanır. Dissertasiya Fəlsəfə, Politologiya və Sosiologiya elmləri üzrə Problem Şurasının 05 dekabr 2012- ci il tarixli iclasında (4 saylı protokol) müzakirə olunaraq təsdiq olunmuşdur. Doktorantın elmi rəhbəri sosiologiya üzrə elmlər doktoru, professor Rəfail Musa oğlu Həsənov təyin edilmişdir
İbrahim Abdulsəlimlinin təqdim etdiyi dissertasiya işi Bakı Dövlət Universitetinin Sosiologiya kafedrasının 18 noyabr 2016-cı il tarixli (3 saylı protokol) geniş iclasında müzakirə olunaraq sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almaq üçün müdafiəyə tövsiyə edilmişdir.
29 noyabr 2021-ci il taxrixdə ADPU-nun şəki filialının Humanitar fənlər kafedrasının baş müəllimi, Bakı Dövlət Universiteti Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin Sosiologiya kafedrasının doktorantı Abdulsəlimli İbrahim Məmmədrəhim oğlu 6312.01-“Sosiologiyanın nəzəriyyəsi, metodologiyası və tarixi” ixtisasında sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi almaq üçün “Azərbaycan təhsil sistemində keyfiyyətin təminatı problemlərinin təhlili” mövzusunda dissertasiyasını AMEA Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun nəzdindəki BED 3.02 – Birdəfəlik Dissertasiya Şurasının üzvlərinin yekdil qərarı ilə uğurla müdafiə etmişdir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Ali Attestasiya Komissiyasının 05.11.2022-ci il tarixli qərarı ilə “Sosiologiyanın nəzəriyyəsi, metodologiyası və tarixi” ixtisasında sosiologiya elm sahısi üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi verilmişdir.
Müəllifin dissertasiya işinin əsas məzmun və müddəalarına uyğun 1 monoqrafiya, 15 məqalə və tezisi, o cümlədən Azərbaycanda 11, xaricdə 4 elmi məqaləsi nəşr edilmişdir. Bundan başqa, İbrahim Abdulsəlimli Respublika və Beynəlxalq elmi konfranslarda iştirak etmiş, Azərbaycanda 7, xaricdə isə nəşr olunan 3 tezisin müəllifidir. Eləcə də o, bir sıra təlimlərdə, elmi seminarlarda və layihələrdə fəal iştirakına görə müxtəlif sertifikatlara layiq görülmüşdür.
Ehtiyatda olan zabitdir.
İki xarici dil bilir.
Ailəlidir, iki övladı var.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

1990-cı ildə Bakı Dövlət Universitetinin Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinə daxil olub, 1996-cı ildə oranı “Sosioloq, sosiologiya müəllimi” ixtisası üzrə bitirmişdir.
2021-2022-ci ildə Sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsini almışdır.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

01.09.1987-03.06.1988 Şəki Barama toxumu zavodu
Ekspeditor Şəki şəhəri
23.06.1988 25.06.1990 Keçmiş Sovet ordusunda hərbi xidmət Moskva şəhəri
01.11.1990-11.07.1996 Bakı Dövlət Universiteti Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin tələbəsi Bakı şəhəri
16.09.1996-06.091997 BDU-nun Şəki filialında Tədris şöbəsinin müdiri, Dekan müavini Şəki şəhəri
01.10.2001 AMİ-nin Şəki filialında laborant Şəki şəhəri
01.10.2002 AMİ- nin Şəki filialında “Tədris işləri üzrə baş inspektor” Şəki şəhəri
01.12.2003 AMİ- nin Şəki filialının “Müasir təlim metodları və dayaq məntəqələri ilə iş” kabinetinin metdisti Şəki şəhəri
01.09.2009-11.10.2017 AMİ-nin Şəki filialının “Müasir təlim metodları və dayaq məntəqələri ilə iş” kabinetinin müdiri Şəki şəhəri
11.10.2017 ADPU-nun Şəki filialının “KS və TNQ” kabinetinin mütəxəssisi Şəki şəhəri
15.09.2021 ADPU-nun Şəki filialının “Karyera mərkəzinin” mütəxəssisi Şəki şəhəri

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

Sosiologiya, Azərbaycan sosial yardım sitemi, Sosial işin nəzəriyyəsi və iş təcrübəsi- 1,2

TƏDQIQAT SAHƏSİ

Azərbaycan təhsil sistemində keyfiyyətin təminatı problemlərinin təhlili
BEYNƏLXALQ SEMİNARLAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
1.Azərbaycan təhsil sistemində keyfiyyətin təminatı problemlərinin təhlili Monoqrafiya Elm və təhsil Bakı 2018 − 476000 işarə 238 s.
2.Azərbaycan: müasir gənclik və demokratiya Konfrans materialı Azərbaycan cəmiyyətinin müasir mərhələsində gənclərin əxlaqi tərbiyəsinin xüsusiyyətləri mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları
Müəllim, Bakı 27 noyabr2008 − 12000 işarə s.47-51
3.İxtisas səviyyəsinin yüksəldilməsində dayaq məntəqlərinin rolu Konfrans materialı Müasir şəraitdə yaşlıların təhsili:problemlər və perspektivlər mövzusunda Respublika elmi konfransının materialları Müəllim, Bakı 30 aprel 2009 − 12000 işarə s. 92-97
4.İnsanın dünyagörüşündə qloballaşma Tezis Qloballaşma şəraitində humanitar elmlərin aktual problemləri mövzusunda Avrasiya Universiteti Bakı 15 mart 2011 − 6000 işarə s. 235-237
5.Həyatın strategiyası Tezis Doktorantların və gənc tədqiqatçıla-rın XV Respublika elmi konfransının materialları BDU, Bakı 9-10 dekab2011 II hissə 6000 işarə s. 82-84
6.Müasir şəraitdə ali təhsil sisteminin nəzəri-metodoloji problemləri Elmi məqalə Dirçəliş – XXI əsr jurnalı, Bakı 2013 № 180 16000 işarə s. 279-286
7. Heydər Əliyev milli təhsil sisteminin memarıdır Elmi məqalə ADPU-nun Pedaqoji xəbərləri, Bakı 2013 № 4 10000 işarə s. 173-176
8. İnklüziv təhsildə keyfiyyətin təminatı problemlərinin təhlili Tezis Azərbaycanda inklüziv təhsilin tətbiqi problemləri və onların aradan qaldırılması yolları mövzusunda elmi-praktik konfransın materialları AMİ, Bakı 2may 2014 − 6000 işarə s. 92-94
9. Müəllim hazırlığının keyfiyyətinin yüksəldilməsinə kompitent yanaşma Elmi məqalə Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri.Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi ADPU, Bakı 2015 № 1 12000 işarə s. 131-136
10.Социологический анализ проблем обеспечения качества в высшем образовании Konfrans materialı Science and Education a New Dimension.Budapest, Hungary 2015 III (7) Issue 42 10000 işarə p. 103-107
11.Проблема обеспечения качества в образовании Elmi məqalə Вектор науки ТГУ.Серия: Педагогика, психология Тольятти, Россия 2015 № 1 6000 işarə с. 11-13
12. Müəllim hazırlığının keyfiyyətinin yüksəldilməsi məsələsi Elmi məqalə Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Fəlsəfə və Hüquq İnstitunun Elmi əsərləri,Beynəlxaıq elmi-nəzəri jurnal AMEA Fəlsəfə İnstitutunun İnformasiya və Nəşriyyat şöbəsi, Bakı 2015 №1 (24) 14000 işarə s.118-124
13.XX əsrin əvvəllərində Azərbaycanda savadsızlığın aradan qaldırılması və təhsilin müasirləşdirilməsi istiqamətində həyata keçirilmiş tədbirlər (Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti dönəmində) Konfrans materialı Azәrbaycan Cümhuriyyәti-100: Müsəlman Şәrqindә ilk Parlamentli Respublika mövzusunda Azәrbaycan Xalq Cümhuriyyәtinin 100 illik yubileyinə həsr olunmuş beynəlxalq elmi konfransın materialları.BDU, Bakı 21-23 may 2018 − 12000 işarə s. 659-664
14.Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti dönəmində Azərbaycanda savadsızlığın aradan qaldırılması, təhsilin inkişafı və dünya təhsilinə inteqrasiya istiqamətində atılmış addımlar Konfrans materialı Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti Şərqin ilk demokratik dövlətidir mövzusunda Azәr-baycan Xalq Cümhuriyyәtinin 100 illik yubileyinə həsr olunmuş elmi konfransın materialları GDU, Gəncə 23-24 may 2018 − 16000 işarə s. 134-141
15.The problem of quality assurance in the higher education system of Azerbaijan Konfrans materialı Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference Hamburg,Germany January 26-28 2021 − 16000 işarə p. 281-288
16. Перспективы обеспечения качества в системе высшего образования азербайджана Konfrans materialı Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference Tokyo, Japan February 6-8 2021 − 20000 işarə p.451-460
17.Gənclərin mədəniyyəti və şəxsiyyəti problemi: sosioloji araşdirma. International Bahtiyar Vahapzade Turkish World History, Culture and Literature Congress to be held on 16-17 AUGUST 2023 at Shaki / Azerbaijan18.
18.Социологический анализ проблем молодых ветеранов Отечественной войны в послевоенный период. Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference Modern knowledge: research and discoveries, Vancouver, Canada, February 19-20, 2025.p.256-269
19. B.Vahabzadənin əsərlərində gənclər problem. 7th International Bekhtiyar Vahabzade Turkish World Language, History, Culture and Literature Congress (Bekhtiyar Vahabzade: patriotism and nationalism) 19-22 June 2025. Shaki / Azerbaijan
20.Gənclərin demoqrafik və sosial-iqtisadi xüsusiyyətləri. Baki Dövlət Universitetinin Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin Sosiologiya kafedrasinin təşkilatçiliği ilə Beynəlxalq elmi konfrans 5-6 oktyabr 2023 cü il

DƏRS VƏ METODIK VƏSAİTLƏRİ

Azərbaycan təhsil sistemində keyfiyyətin təminatı problemlərinin təhlili Monoqrafiya Elm və təhsil Bakı 2018 − 476000 işarə 238 s.
İŞTIRAK ETDIYI TƏLIMLƏR, ALDIĞI SERTIFIKATLAR
•Norvec humanitar Müəssisəsi. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu. Müasir təlim və tədris yardım Mərkəzi İyul, 2013. İnklüziv Təhsil üzrə Ali təhsil müəssisələri üçün hazırlanmış kurs. Uqurlu iştirakına görə sertifikat
•Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi . Avropa İttifaqı. ADPU. UNİSEF, RİİB İnklüziv təhsil. Sertifikat
•Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Mədət MMC avqust, 2014. Kurikulum. Bilik, bacarıq və səriştəsinə görə fərqləndiyi üçün. Sertifikat
•AMİ. UNİSEF unite for children may, 2015 . Sertifikat
•Azərbaycan Rspublikası Təhsil Nazirliyi . ADPU sentyabr, 2020.Distant təhsil və elektron platformalarından, resurslardan istifadə imkanları. Müvəffəqiyyətlə bitirdiynə görə sertifikat
•Azərbaycan Gənclər Fondu. Azərbaycan Gənc alim, doktorant və magistrlar cəmiyyəti noyabr, 2021.Təlimdə iştirakına görə Sertifikat
Qrant layihələrdə iştirakı
Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinin keçirdiyi Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə V Qrant müsabiqəsi layihəsinin qalibi Rəşid bəy Əfəndiyev adına Şəki şəhər 10 nömrəli tam orta məktəbin “Məktəb televiziyası” layihəsinin koordinatoru və PR meneceri,

KAFEDRANIN TARİXİ

 ADPU-nun Şəki filialının “Humanitar fənlər” kafedrası 1992-ci ildə BDU-nun Şəki filialının eyniadlı kafedrasının bazasında yaradılmışdır.   Kafedra  müdiri vəzifəsini 13 mart 2017-ci il tarixədək f.e.d., prof. F.Q.İsmayılov həyata keçirmişdir. 2017-ci ilin iyul ayının 17-dən 2025-ci ilin   oktyabr ayının 3-dək kafedraya tarix üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim Vüsal Bünyamin oğlu Baxışov rəhbərlik etmişdir. 3 oktyabr 2025-ci il   tarixdən kafedraya sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru, baş müəllim İbrahim Məmmədrəhim oğlu Abdulsəlimli rəhbərlik edir.
 Kafedranın fəaliyyəti Azərbaycan Respublikasında hazırda qüvvədə olan qanunvericiliyə həmçinin, 28 aprel 2017-ci il tarixdə təsdiq edilmiş   Humanitar fənlər kafedrasının “Əsasnamə”sinə uyğun təşkil edilmişdir.
 2025-2026-cı tədris ilində kafedrada 25 nəfər müəllim, iki nəfər laborant fəaliyyət göstərir. Kafedra əməkdaşlarından 3 nəfəri müvafiq ixtisaslar   üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsinə (əməkdaşlardan 3 nəfəri tarix üzrə fəlsəfə doktoru, 1 nəfər hüquq üzrə fəlsəfə doktoru, 1 nəfər   sosilologiya  üzrə fəlsəfə doktoru, 1 nəfəri filologiya üzrə elmlər doktoru, dosent, 1 nəfəri tibb elmləri doktoru) malikdirlər. Əməkdaşlardan 4   nəfəri bu tədris müəssisənin (Bakı Dövlət Universitetinin Şəki filialını müxtəlif illərdə bitirmiş) məzunlarıdır.

 ƏMƏKDAŞLARI

• 2 nəfər elmlər doktoru
• 1 nəfər fəlsəfə doktoru, dosent
• 4 nəfər fəlsəfə doktoru
• 12 nəfər baş müəllim
• 10 nəfər müəllim
• 2 nəfər laborant

  1. 1. Abdulsəlimli İbrahim Məmmədrəhim oğlu –sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru - kafedra müdiri .
    2. Məmmədov Vurğun Rəhim oğlu – tar.ü.f.d., dosent, filialın direktoru .
    3. Mehdiyev Tofiq Vahid oğlu – tibb elmləri doktoru, baş müəllim
    4. Adişirinov Kamil Fikirət oğlu – filologiya elmləri doktoru, dosent.
    5. Baxışov Vüsal Bünyamin oğlu - tar.ü.f.d., baş müəllim
    6. Məhərrəmov Tahir Məhərrəm oğlu – baş müəllim
    7. Manaflı Həbibulla şirin oğlu – baş müəllim
    8. Eminova Mirvari Abduləli qızı – baş müəllim
    9. Aslanov Vaqif Cumay oğlu – baş müəllim
    10. Əliyeva Pakizə İsrayıl qızı – baş müəllim
    11. Bəkirova Rasimə Şamil qızı – baş müəllim
    12. İbrahimova Nübar Natiq qızı – baş müəllim
    13. Cabbarova Elnarə Oktay qızı– baş müəllim
    14. Salamov Natiq Muxtar oğlu – hüquq ü.f.d, baş müəllim
    15. Həsənov Rahim Rafiq oğlu –tar.ü.f.d.
    16. Şükürov Vaqif Kamal oğlu– müəllim
    17. Cəfərov Samir Fuad oğlu– müəllim
    18. Rəsulova-Süleymanova Səmra Rafiq qızı – müəllim
    19. Osmanova Xəyalə Akif qızı – müəllim
    20. Zakirova Şəbnəm Rüfət qızı – müəllim
    21. Teymurlu Aişə Əbülfət qızı – müəllim
    22. Ədilova Səlamət Eldar qızı – müəllim
    23. Əhmədov Ceyhun Rasim oğlu – müəllim
    24. Əmrahova Sevinc Akif qızı–müəllim
    25. Abdulxalıqova Tahirə Məmmədsaleh. –müəllim

TƏDRİS-KÖMƏKÇİ HEYƏT:

Nəsirova Nuranə Nuralı qızı (laborant)
Şərifova İlhamə Nəsib qızı (laborant)

ELMİ FƏALİYYƏT

Yarandığı dövrdən (1992-2025) bugünədək filial əməkdaşları tərəfindən 100-ə yaxın kitab və monoqrafiya, respublikamızda və xaricdə dərc olunan sahəvi elmi nəşrlərdə 650-dən çox elmi məqalə dərc edilmişdir. Əməkdaşlarımız tərəfindən dövr ərzində kafedrada tədris edilən müvafiq fənlər üzrə təxminən 40-a yaxın fənn proqramı, 30-dan çox metodiki vəsait hazırlanmışdır. Dövr ərzində kafedra əməkdaşları respublikamızda və xaricdə keçirilmiş 200-dən çox yerli və beynəlxalq konfranslarda iştirak etmişlər.

Kafedra əməkdaşları tərəfindən aşağıdakı monoqrafiyalar və dərs vəsaitləri çap olunmuşdur.

1.Aslanov Vaqif .Zaman və ədəbiyyat dilemması qarşısında. Məqalələr toplusu Bakı, Mütərcim, 2021
2.Aslanov Vaqif .Ruhlarla söhbət. poema Bişkek, 2021
3.Aslanov Vaqif Hüseyn Xan Müştaq. Bakı, Mütərcim, 2021
4. Aslanov Vaqif.“Kiş kəndi tarixi-etnoqrafik, elmi- ədəbi-linqvistik istinadları ilə.Bakı,“Mütərcim”,2022,96 s
5. Ey bu qoca dünyanın qosqocaman Kiş kəndi.Bakı, “Mütərcim”, 2022, 580 s
6.Mehdiyev Tofiq (Tibbi biliklərin əsasları. mühazirələr) Bakı,”Renesans-A” 2021
7. Mehdiyev T.V.Hipoqlikemiya və hipoqlikemik koma. Bakı, Renessans-A“ nəşriyyatı, 2022.96 s.

KİTABLAR

1. Sosial proseslərin hüquqi tənzimlənməsi.(Azərbaycanın şimal - qərb rayonlarının təhlili materialları əsasında) Bakı, Şirvannəşr, 2011. (kitab, həmmüəllif)
2. Korrupsiyaya qarşı mübarizənin hüquqi tənzinlənməsi: beynəlxalq təcrübə və Azərbaycan
1. Bakı, Şirvannəşr, 2012. (kitab, həmmüəllif)
3. Azərbaycan Respublikasının Şəhərsalma və Tikinti Məcəlləsi Biz nələri bilməliyik!. Bakı, Yeni Poliqrafist, 2013. (kitab, həmmüəllif)
4. “Qanımdan rəng alan gül. “Ağrıdağ” nəşriyyatı, Bakı- 2002. 260 səh.
5. Kiş kəndi və onun məbədi(Azərbaycan və İngilis dillərində).“Çaşıoğlu” nəşriyyatı, Bakı, 2003.2 ç.v.
6. Mifik alma. MEA Folklor İnstitutu “Dədə Qorqud” jurnalı, Bakı-2003, Səh 82-87
7. “Odla qol-boyun” (Kino ssenari). “Debut studiyası” Bakı-2003.
8. Teatr və zaman. “Ulduz”jurnalı. N.9. 2005.
9. “Şəki: tarixi naxışları” (Kino ssenari). “Yaddaş kinostudiyası”, Bakı-2007.
10. Bizim dünya adlı bir evimiz var. (şeirlər). “Nidayi-Şəms” nəşriyyatı.Təbriz.2013,
11. Bizim dünya adlı bir evimiz var. (şeirlər və poema). “Renessans-A” nəşriyyatı. Bakı, 2014,
12. Hüseyn xan Müştaq. Xronika. Bakı, 2015
13. Görkəmli adamların həyatı. Məcid Rəsulov. “Renessans-A” nəşriyyatı, Bakı, 2016.
14. Şəki üsyanı. 112 səh. (monoqrafiya)
15. Öyünc və güvənc qaynağı. “Nurlan” nəşriyyatı, Bakı, 2007, 224 səh, (monoqrafiya)
16. Gen yaddaşımızın poeziya dili, “OKA ofşet” mətbəəsi, Bakı, 2008, 128 səh. (monoqrafiya)
17. “Unutdurulmuş azman – Əliabbas Qədimov”, “Apastroff nəşriyyatı Bakı, 2012., 203 səh. (həmmüəllif)
18. “Tariximiz poetik etüdlərdə: təhrifdən gerçəyə doğru. “Mütərcim” nəşriyyatı., Bakı, 2015 (monoqrafiya)
19. Manaflı Həbibulla. 1930-cu il Şəki üsyanı (Kitab), 2024. Bakı, “Mütərcim” nəşriyyatı, 200 səh.12,5 ç.v
20. Diabet retinopatiyası və komorbid vəziyyətlər (Dərs vəsaiti), 2024,Bakı, “Elm və təhsil” nəşriyyatı,5,5 ç.v.,88 c.,e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
21. Sənin şeirlərin (Kitab) Bakı, “Renessans -A” nəşriyyat evi, 2024, 152 səh, 9,5 ç.v.
22. Üç məqalə (Yaddaşları oyadan kitab), Bakı, “Mütərcim” nəşriyyatı, 2024, 96 səh, 6 ç.v.
23. Tələbə elmi işləri, Bakı, “Renessans-A” nəşriyyatı, 2024, 264 səh., 16.50 ç.v.

PROQRAMLAR

1. Aslanov Vaqif. “S.f. Ədəbi tənqid tarixi” proqramı. (baloniya təhsil sistemi üzrə bakalavr hazırlığı üçün) “050101-Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimliyi” ixtisası üzrə. (fənn proqramı). “Müəllim” nəşriyyatı, Bakı, 2014. 20 səh.
2. Mehdiyev Tofiq. “Klinik psixologiya” (fənn proqramı) (həmmüəllif: Çələbiyev N.Z.) Bakı, ADPU-nun nəşriyyatı, 24 s. (1,5 ç.v.)
3. Manaflı Həbibulla. S.f. Dinlər tarixi” (Fənn proqramı) “Kaskad”MMC-nin mətbəəsi. Şəki şəhəri.2023-cü il (26 səh) Həmmüəllif: Vüsal Baxışov; ADPU-nun Tədris Metodiki Şurasının 23 fevral 2023-cü il tarixli iclasının 2 nömrəli protokolu ilə təsdiq edilmişdir. Kaskad/This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ƏMƏKDAŞLIQ

Humanitar fənlər kafedrası elmi, tədris fəaliyyətində Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Dillər kafedrası, Ümumelmi fənlər kafedrası, Bakı Dövlət Universiteti, Mingəçevir Dövlət Universiteti iləəməkdaşlıq edir.

TƏDRİS İŞİ

1.Azərbaycan tarixi
1. Osmanlı tarixi
2. Arxeologiya və Etnoqrafiyanın əsasları
3. Qədim dünya tarixi
4. Orta əsrlər tarixi
5. Türk xalqları və dövlətlərinin tarixi
6. Qafqaz xalqları tarixi
7. Şərq xalqları tarixi
8. Azərbaycan tarixinin mənbəşünaslığı və tarixşünaslığı
9. Multukulturalizmə giriş
10. Sosial işin nəzəriyyəsi və iş təcrübəsi--1,2
11. Yeni dövr tarixi
12. Müasir dünya tarix
13. S.f. Azərbaycanda diplomatiya tarixi və müasir beynəlxalq münasibətlər
14. S.f. Dinlər tarixi
15. Müstəmləkəçilik və qloballaşma tarixi
16. Tarixə köməkçi fənlər
17. Tarixin tədrisi metodikası
18. S.f. Azərbaycanda milli azadlıq hərəkatı
19. S.f. Azərbaycan Respublikası Konstitusiyası və Hüququn əsasları
20. S.f. Müasir Azərbaycan ədəbiyyatı
21. Şifahi xalq ədəbiyyatı
22. Ədəbiyyatşünaslığa giriş
23. Ədəbiyyat nəzəriyyəsi
24. Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi-1,2,3,4
25. Dünya ədəbiyyatı -1,2
26. S.f. Müstəqillik dövrü Azərbaycan ədəbiyyatı
27. Ədəbiyyatın tədrisi metodikası
28. Ədəbiyyatdan praktikum
29. Sosiologiya
30. Uşaq ədəbiyyatı
31. İfadəli oxu
32. S.f. Bədii mətnin interpretasiyası
33. Mülki müdafiə və ilkin tibbi yardım
34. Mülki müdafiə
35. S.f. Sahibkarlığın əsasları və biznesə giriş
36. S.f. Biznesin təşkili və sahibkarlığın əsasları
37. Sosial statistika
38. Psixi sağlamlıq
39. Sosial siyasət
40. Sosial proqramlar və xidmətlər
41. İcmalarla və təşkilatlarla sosial iş
42. Sosial işdə tədqiqat metodları – 1,2
43. Keys menecment
44. S.f. Tarix üzrə dərsdənkənar işlər və tədris ekskursiyaları
45. S.f. Tarix təliminin müasir innovativ texnoligiyalatı
46. S.f. Uşaq hüquqlarının müdafiəsi və sağlamlığın qorunması
47. S/f.Azərbaycanda sivilizasiyalar və mədəniyyətlər tarixi
48. Azərbaycanda sosial yardım sistemi
49. Azərbaycanda sosial yardım sistemi
50. Sosial işdə idarəetmə
51. S.f. Əlilliyi olan şəxslərlə sosial iş
52. S.f. Sosial iş və ailə zorakılığı
53. S.f. İnsan hüquqları
54. S.f. Sosial-iqtisadi siyasət və qanunvericilik
55. S.f. Ədliyyə sistemində sosial iş
56. S.f. Politologiya
57. Qloballaşma və beynəlxalq sosial iş
58. S.f. Qaçqın və məcburi köçkünlərlə sosial iş
59. S.f. Çətin tərbiyə olunanlarla sosial iş
60. S.f. Türkiyə Cümhuriyyəti tarixi
61. S.f. Etika və estetika
62. S.f. Fəlsəfə
63. Dünya siyasi tarixi
64. S.f. Azərbaycanın müasir dövlətçilik tarixi
65. S/f. İbtidai təhsilin kurikulumu
66. S.f. Sosial işdə kommunikasiya bacarıqları
67. Tarixi biliklərin inteqrativ öyrədilməsi texnologiyası

Kafedra üzrə tədris planlarında nəzərdə tutulmuş aparıcı fənlərə aid dərslik, dərs vəsaitləri, metodik vəsaitlər əldə edilmişdir. Bu fənlərin tədrisi Təhsil Nazirliyi tərəfindən təsdiq edilmiş proqramlara istinadən həyata keçirilir. Kafedrada əsas fənlərlə yanaşı seçmə fənlər də tədris edilir. Tədris vəsaitləri kimi kafedra əməkdaşları tərəfindən hazırlanan ədəbiyyatlardan da istifadə olunur. Kafedra əməkdaşları bir sıra proqramlar tərtib etmişlər.